Uteligger'n Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Heisann. Jeg har et lite problem. Jeg har nettopp formatert maskina, og da jeg kom inn i windows etterpå var alt bare fryd og gammen, og den viste både DVD'en og brenneren min. Men så forsvant plutselig begge to. Jeg sjekka bios'en, og den fant heller ikke noen av dem. Hva kan være galt? De er jo kobla riktig, jeg rørte ikke noen av kablene etter å ha formatert. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
splitker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hadde et lignende problem med Windows me men oppgraderte til xp og alt gikk fint ellers har du bare ikke installert driverne etter formateringen. Lenke til kommentar
splitker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 en ting til prøv å gå inn i biosen og se om det går an å boote fra dvden,ellers sier jeg bare velkommen i gjengen. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ta ut alle IDE enheter og prøv dem en og en og se om Bios finner dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå