henrik devlin Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) sitter her og lurer på å kjøpe et nyt krigsspill men vet ikke hva som er bra, har dere noen gode forslag å komme med?. har mangen gode krigsspill men har spillt dem opp, så jeg leter etter et nytt og spenende. hadde vert greit visst dere skreiv va kategori spillete er i foreskempel strategi,action,fps osv. Endret 4. august 2010 av henrik devlin Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Battlefield serien? Anbefaler Bad Company 2, men vist PCen din ikke kan kjøre det så spiller folk fortsatt Battlefield 2. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vil påstå Company of Heroes er det beste WW2 strategi spillet som har kommet ut, om sci-fi er godkjent kom starcraft II ut for litt siden. FPS så vil jeg også anbefale battlefield, morsomme spill, spesielt med venner. Lenke til kommentar
henrik devlin Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Vil påstå Company of Heroes er det beste WW2 strategi spillet som har kommet ut, om sci-fi er godkjent kom starcraft II ut for litt siden. FPS så vil jeg også anbefale battlefield, morsomme spill, spesielt med venner. tusen takk for tipset, bare til å tipse mer folkens Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 World in Conflict er jo ganske strategi spill, om du ikke har spilt det da. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 For meg er det WWII spill som gjelder, helst strategi. Digger detaljer og historsik autensitet. -Battlefront sin Combat Mission serie -Taktisk -Hearts of Iron 2 (3'rn blir jeg ikke fortrolig med) -Stategisk -Company of heroes -Taktisk (med campaign og multiplay) -Steel Panthers (Abandonware) -TOTAL WAR serien (ikke WW naturligvis). Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 klart Modern warfare spillene Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Men of War. Bedre taktisk krigsspill får man ikke. Det kan ikke sammenlignes med noen andre RTS spill. (Dog, fordi det er ingen andre spill som har samme gameplay struktur.) Btw, Tanks har ikke HP bars. Endret 24. august 2010 av Orrie Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Beste krigs-FPS jeg har vært borti er Arma 2. Hvis du vil ha noe som føles litt virkelighetsnært er Arma 2 det beste jeg har vært borti. Det er det eneste spillet jeg kan huske hvor jeg faktisk har fått litt av samme følelsen som i hæren. Dvs. jeg tenker "å deilig at jeg slipper dette", og "den bakken der hadde jeg brukt flere timer på å løpe opp" :-P. Battlefield og Modern Warfare er nærmere klassiske FPS som Unreal Tournament og Quake, bare tilfeldigvis i et krigsscenario. Arma 2 blir noe helt annet. I strategispillsjangeren er Hearts of Iron 2 (eller kanskje helst Arsenal of Democracy: A Hearts of Iron Game) og Hearts of Iron 3 de beste krigsspillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Theater of war serien hvor 2ern og Kursk 1942 er knallbra. Dette er skikkelig realtime strategi Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 klart Modern warfare spillene Hvis han er på utkikk etter en Michael bay "hollywood pumped up" versjon av krig så er MW det han leter etter. Hvis han vil ha ett snev av realisme så hadde jeg gått for noe annet. BFBC2, Operation Flashpoint, ArmA. CoH etc. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 BFBC2 er ikke holloywood pumped up? Operation Flashpoint og ArmA derimot vet jeg har gjort mye for å få dette så realistisk som mulig. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Company of Heroes: Opposing Fronts er veldig gode RTS spel, WWII setting og, du kan jo og kjøpe CSS(?) er jo ganske gammalt, og du har det sikkert, men det er bra vist du leiter etter ein god MP opplevelse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Histwar http://www.histwar.com/ Briljant taktisk/strategisk spill, kan ha over 50 000 3d modeler som representerer 500 000 soldater, Grafikken er ikke så veldig bra, men det finnes mods som fikser det, finnes også mods som legger til nye nasjoner. 10 hisotriske slag med i spillet, pluss flere slag som kan lastes ned, eller lag dine egene, du er en "hær bygger" og kart editor, så vel som doctrine editor der du kan bestemme hvordan hæren din skal oppføre seg. Over 1100 forskjellige uniformer, slagmarker på opp til 650x650km, hærer på 200 000 soldater, over 500 kanoner på hver side. Selv lagde jeg et slag med 450 000 soldater, som da vises som 45 000 modeler, jeg hadde en forsmasjon på 45 000 kavaleri, som møtte fienden med 40 000 kavaleri, så da hadde jeg 85 000 kavaleri som angrep hverandre eller 8500 modeler som red rundt. Land inkluderer Russland, Østrike, Svergie, prøysen, polen, bravaria, wurtenburg, osv, og england, spania og portugal med mods. Over 15 forskjellige typer kavaleri over 20 typer infanteri,samt 6 typer artilleri, Slag varer fra 2 timer til 12 timer utifra hvilken hastighet du spiller på, vanlig hastighet er 10 sekunder i spillet, er 1 minutt i virkligheten, dette gjør at et salg som egentlig varer i 12 timer er over etter 2. Alle slagmerker, kan spille i alle 4 årstiden og forandrer seg, insjøer og elver blir dekket av is, og det som før var umlig å gå over, er nå lett å komme seg over. Spillet har 3 forskjelige AIs, en som styrer enkelt enheter, en som styrer korps og et som styrer hele hæren Multiplayer med opp til 6 spillere, som kan spille i alle variasjoner, fra klassisk 3 mot 3, til 6 mot Ai osv. Et fantastisk spill, men vansklig å mestre, den ultimate simulatoren. Scourge of war: Gettusburg http://www.norbsoftdev.com/index.php Enda et flott spill, som lar deg spille det blodigste salget under den amerikanske borgerkrigen, du kan spille multiplayter med 20 folk om du vil, men vanlig er 2-8 Du kan spillet slaget gjennom 15 separte mission som varer fra 40 minutter til 3 timer, det er også en open play som lar deg, spille på slagmarken med de soldater du vil, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå