V. Haugen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mange har allerede lastet ned Android 2.2 Froyo. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 litt usikker på om jeg skal laste ned Froyo, hørt at mange har fått problemer med kamera sitt og noen andre bugs etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Går inn på meny -> innstillinger -> om telefonen -> oppdateringer av systemprogramvare, men får bare beskjeden "ingen oppdateringer finnes for telefonen". Er jeg helt på bærtur eller? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei. Lurer på hvordan man kan få tilgang til å kjøpe apps via pcen? Har satt opp en google checkout konto, men finner ikke noe alternativer for android marked. får samme beskjeden jeg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fins det noe nytt om når denne oppdateringen kommer til Legend? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Svar jeg fikk fra HTC i dag da jeg ikke får lastet ned Froyo. Android 2.2 (Froyo) oppdateringen blir sendt ut kontinuerlig til alle kunder, Dette gjøres så ikke serverne blir overbelastet. så av den grunn kan det ta lenger tid for noen av våre kunder å få den. Du kan prøve å søke etter den ved å gå til følgende: Innstillinger -> Om telefonen -> softwareoppdatering -> Søk nå Hvis telefonen ikke finner noe, er det bare og smøre seg med tålmodighet, du vil få den i løpet av en to ukers tid. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Om du vil kjøpe apps via pcen er det noen steg du må gjøre. Last ned AppBrain til mobilen, gå inn på appbrain.com og logg på med gmail-bruker. Lenke til kommentar
aasm Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Går inn på meny -> innstillinger -> om telefonen -> oppdateringer av systemprogramvare, men får bare beskjeden "ingen oppdateringer finnes for telefonen". Er jeg helt på bærtur eller? Får samme feil Please help us Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vet ikke om det er bare hos meg, men der du velger alarm gjentagelse så er det noe feil.. Alle dagene har riktig bokstav, men på onsdag står det kun A... ellers bra Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg synes tekstingen ble mye "trangere" med Froyo. Det skyldes at "send" knappen blir dekket av den prediktive tekstlinjen.Det fører til at meldinger kan bli sendt før de er ferdige fordi jeg evt skal velge et ord fra det prediktive forslaget. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen snakker om at man må roote telefonen for at dette skal fungere? Er dette tilfelle? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mobilen.no Gjest skrev: 20:04 04.08.2010 Fins det noe nytt om når denne oppdateringen kommer til Legend? Jeg lurer på det samme. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Til deg som synes tekstingen ble "trangere": Om du trykker på den prediktive tekstlinjen og holder fingeren der til det vibrerer kan du flytte den opp eller ned dit du måtte ønske. Og til deg som lurer på om man må roote telefonen er svaret nei. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Etter oppdateringen har jeg fått problemer med wifi. Ustabil tilkobling til ruter. (ser ut til at den stadig søker etter ip-adresse). Fungerte helt fint før oppdatering til Android 2.2. Noen som har hatt samme problem eller vet hvordan det skal løses? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Til folka som lurer på om den kommer til legend, nei det gjør den desverre ikke... Legend har ikke minimum specs for å kjøre 2.2 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Til folka som lurer på om den kommer til legend, nei det gjør den desverre ikke... Legend har ikke minimum specs for å kjøre 2.2 Jeg tror du har hørt feil... Oppdateringen kommer til HTC Legend en gang i tredje kvartal. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hei gikk på innstillinger - om telefonen - oppdateringer av systemprogramvare. Fikk også melding om at ingen oppdateringer finnes. Hva kan vi gjøre da ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nå skal oppdateringen fungere for alle. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Alarm-gjentagelsen er feil hos meg også, står A for onsdag..liten feil, ellers ser det bra ut:-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har et spørsmål ang. oppdatering av versjon 2.2. Etter jeg oppdaterte telefonen finner jeg ikke lenger ikonet for market. Får ikke lenger lastet ned nye apps. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg