Wrathmont Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Wow. På tide å se selv i ordboka? laug: (e skrivemåte av lag 'lov, regel', jf *I lov) særl om e forh: sammenslutning av håndverksmestrer innenfor samme fag på et sted (norr laug f, besl med lat. lavare 'vaske') bad, vask Mao nøyaktig samme opprinnelsen som ordet guild på engelsk. Kan være litt slitsomt når oversettelsene får av skaftet men synes i prinsippet at det er en fin ting. Tilbake til topic så kan det se ut som det blir å prøve wow igjen da, etter ca halvannet år siden sist. Endret 5. august 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vel, denne ekspansjonen er vel positivt for de som lever sine alternative liv der inne. I jakt på verdiløst utstyr i den hensikt å få en form for annerkjennelse de ikke tror de ikke kan få i det virkelige liv. Tragisk for mange vil jeg påstå. <_< Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vel, denne ekspansjonen er vel positivt for de som lever sine alternative liv der inne. I jakt på verdiløst utstyr i den hensikt å få en form for annerkjennelse de ikke tror de ikke kan få i det virkelige liv. Tragisk for mange vil jeg påstå. <_< Whatever floats your boat. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nei, gi meg heller flere vakre ord som "laug"! Det norske språk har mange perler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå