Odesseiron Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 EA annonserer samtidig at Need for Speed: Shift får oppfølger neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dette er selvfølgelig veldig trist, ville ha spillet iår Jaja da får jeg bare smøre på tålmodighetsfaktor 50 så klarer jeg å vente Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Da slipper jeg kanskje fristelsen til å oppgradere skjermkort osv. noen måneder til.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Æsj. Akkurat da jeg hadde begynt å glede meg Lenke til kommentar
MechaMan_InnleggNO Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 For oss 360 konsollhorer så er vel egentlig dette en god nyhet. Da kan vi faktisk nyte Halo Reach litt før Crysis kommer. Greit med litt spredning synes jeg :-) Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dette er veldig synd! Ser virkelig fram til Crysis. Shift er bare teit.. Grand Turismo 5 kommer til å kicke rææven til Shift 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå