Gå til innhold

Sam Fisher: skilt ved fødselen?

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Splinter cell conviction en liten stund nå, og ler litt av den gravalvorlige mentaliteten sam fisher har. Spillet er gøy, men jeg irriterer meg over de gjentatte loading sekvensene, selv når du nettopp har lagret, og selv om du har installert spillet på harddisken. Så jeg ser det snurte ansiktet til sam ganske så ofte, siden jeg dør en del. Og etter å ha inspisert ansiktet hans en del ganger slo det meg: DAMN! han ligner på skrotnisse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett opp ved siden av et bilde med Sam Fisher så kan me sjå vettu. Gidder ikke å finne frem til sånt selv, dette er tross alt internett og vi SKAL få alt servert på et fat med maks 1 tastetrykk. Og det tastetrykket fikk meg inn hit men ikke lenger så flekk frem Fishy-bildet asap.

Lenke til kommentar

det siste biletet, av Chaos Theory's Sam Fisher - liknar veldig på Clooney. Det var snakk om ein film for nokre år sidan. Håpar dei held fram med det prosjektet.

Ung, eldre, eldst.

doubleagent-sam-fisher.jpg

Siste Fisher som du har bilete av i serien din, er forøvrig han som blei forkasta.

Her er siste, og gjeldande Fisher:

news_splinter_cell_conviction_comic_con_trailer-8292.jpg

Og nei, det liknar ikkje det gann på Skrotnisse. Wtf.

Lenke til kommentar

Sorry, skulle selvfølgelig lagt ved et bilde til sammenligning, men fant ikke noe på nettet. Prøvde få til et godt bilde nå, men vanskelig å finne nøyaktig det som minner meg om skrotnisse. Kanskje det bare er meg:P hehe

Fikk tatt et som er det nærmeste jeg kom. Btw, fisher på bilder på nettet og i den loading sekvensen er forskjellige. De andre ligner jo ikke.

Det er ikke dønn seriøst det her. Lager noen rare assosiasjoner når jeg må se på den samme loadingsekvensen igjen og igjen.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte akkuratt på det da jeg spilte det! Jeg har egentlig ikke tittet så mye på han, siden jeg er for opptatt med å spilled et ordentlig, men i sta så zoomet jeg inn på ansiktet hans. Da tenkte jeg: "Faen, han Sam ligner noe sykt på Skrot Nisse!"

En annen ting som jeg la merke til for litt siden er, ligner ikke Halo sykt på Pippi Langstrømpe?

Pippi_Langstr_mpe_163170c.jpg

Pippi.

master-chief-badass.jpg

Halo.

Lenke til kommentar

Jo, han Halo har noen likhetstrekk med Pippi. Jeg synes Gears of War ligner litt på Kong Harald

Er det andre her som synes Red Dead Redemption ligner litt på Adam Sandler?

Min favorittkarakter er Star Wars fra The Force Unleashed :) Selvom Metal Gear er kul han også.

EDIT: See what I did there? xD

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg tror vi med stor sikkerhet kan anse denne tråden som en tråd som ligner på noe vi kan ha bruk for, men som liksom har sklidd litt ut og som liksom ikke egentlig tar opp noe viktig eller i det hele tatt inneholder en konstruktiv diskusjon.

Tråden stenges av forholdsvis åpenbare grunner.

Reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...