Daffy4141 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, Jeg bruker siste versjon av Opera, men har noe problemer med reklamebannerene på forsiden. Selv om jeg klikker i de røde feltene i bildene under åpnes linken i reklamebanneret. Trykker av og til ved et uhell på sidene, og da spretter en ny side med Starcraft 2 sine nettsider opp. Ser også at bakgrunnen er helt grå på forsiden. Har jeg feil med nettleseren min eller ligger feilen på nettsiden deres? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7911&st=0&p=207306&fromsearch=1entry207306 "Akkurat nå er treffområdet for reklamene mye større enn det skal være, så det er bug i den koden vi bruker akkurat nå for å vise wallpapers. Det vil bli fikset, men jeg håper du overlever så lenge :-) " Nærmer seg ett år siden =/ Endret 3. august 2010 av Ares Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Aj aj... dette burde vært fikset for lenge siden. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det ble også fikset for en stund siden - treffområdet var mye større tidligere enn det som er markert på skjermbildet ditt, så det har blitt gjort en del siden tråden det ble referert til. Det var ikke helt trivielt å fikse i samme runde som det andre ble fikset, men jeg skal sette det opp på den stadig økende listen over småting :-) Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Nå er reklamebannerene fjernet. Jeg håper de aldri returnerer i sin tidligere form, da de var kun til irritasjon. Edit: Der var de tilbake igjen. <_< Endret 29. oktober 2010 av Zarunil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå