Joachim_F Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 The Sims-serien tar en avstikker til den mørke middelalderen. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Heisann, dette hørtes jo ganske artig ut, godt er det uansett at de forsøker noe helt nytt i forhold til tidligere tilleggspakker. Men lurer nesten på om jeg ikke skal skaffe meg dette. Blir det et selvstendig spill, eller må man ha The Sims 3 for å spille dette..? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Heisann, dette hørtes jo ganske artig ut, godt er det uansett at de forsøker noe helt nytt i forhold til tidligere tilleggspakker. Men lurer nesten på om jeg ikke skal skaffe meg dette. Blir det et selvstendig spill, eller må man ha The Sims 3 for å spille dette..? Det blir trolig selvstendig. Sjekket Wikipedia, og der blir det nevnt at dette også er første i rekken av flere selvstendige spill? Kanskje de vil introduserer flere tidsperioder? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_(series)#The_Sims_Medieval Endret 3. august 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dæven.... The Sims kills casual? Blir kanskje å like dette. Får vel nesten bruke litt gryn og anskaffe moroa om anmeldelsene er mer enn middels positive. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dette hørtes faktisk ganske så kult ut Men må nok høre mer for å kunne danne meg en ordentlig mening. Hvordan er det for eksempel å reise ut på disse farlige eventyrene? Og hvordan er det å være trollmann eller ridder? Ettersom det er Sims vi snakker om, tviler jeg på at dette vil bli noe episk, men kan jo bli spennende å høre allikevel Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Høres goy ut, men kommer til å være det samme gamle, sims, og det kommer til å komme flere flere TUSEN tillegs pakker.. Lenke til kommentar
jallepalle Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sååååå.. det er The Guild 2 for casuals? liker det allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå