Joffer Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som kan gi meg noen benchmarks på dette skjermkortet? Det er chip'n som følger med Intel Centrino konseptet, altså det innebygde.. gjerne noen fps spill bl.a. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Scorer rundt 2000 i 3dmark01 tror jeg Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Det kan vel stemme.. litt mer interesert i FPS tall i noen spill... Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 intet svar er bedre enn nettop score i 3dmark. fps i spill er mer relativt, oppløsning kvalitet osv. :smile: 20fps i ut2003 i max kvalitet oppløsning og mange ganger aliasering osv kan godt forstås som 20fps på min oppløsning osv. 3dmark er uavhenging (nesten) av instillinger på 3dkort og annet fixfax som har innvirkning på spill :wink: 2000 i 3dmark 01 er ikke bra for en spill pc though. selv hadde jeg crappy gf4mx som ga over 7500, slet i nye spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå