Nilsjoba Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det er mange flotte program som foreslås for min htc Desire, men internminne er ikke imponerende. Kortet er imidlertid romslig og har god plass. Kan jeg innstallere program på kortet? Hvordan går jeg isåfall fram for å styre installasjonen slik at programmene havner der? Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Etter at du har installert applikasjonen går du helt ut til startskjermen, velger "meny" -> "innstillinger" -> "applikasjoner" -> "administrer applikasjoner". Deretter velger du hvilken applikasjon du vil flytte til minnekortet. Valget "flytt til sd-kort" kommer da frem på skjermen. Klikk der, og applikasjonen slenger seg over til sdkortet. Dette hentet jeg fra ca 1 minutt og 35 sekunder ut i filmen. Teit at det skal være så tungvint fremfor å gi valget under installasjon, men slik er det nå altså. Kom noe drit med filmen der. Makan til idioti å lage til slikt i forumet. Endret 3. august 2010 av Atle Lenke til kommentar
Nilsjoba Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Takk for hjelp, men dette forutsetter at du har Android 2.2 på mobilen. Hvor finner jeg den, og finnes den da i norsk versjon? Endret 3. august 2010 av Nilsjoba Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Takk for hjelp, men dette forutsetter at du har Android 2.2 på mobilen. Hvor finner jeg den, og finnes den da i norsk versjon? Anbefaler på det sterkeste dette programmet for det formål å flytte programmer over på minnekortet: SDMove Når det gjelder å få Android 2.2, vet jeg ikke om dette er offisielt tilgjengelig til Desire ennå, siden jeg selv har en Nexus One, men du får uansett tak i 2.2 roms på XDA developers forumet Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Takk for hjelp, men dette forutsetter at du har Android 2.2 på mobilen. Hvor finner jeg den, og finnes den da i norsk versjon? Anbefaler på det sterkeste dette programmet for det formål å flytte programmer over på minnekortet: SDMove Når det gjelder å få Android 2.2, vet jeg ikke om dette er offisielt tilgjengelig til Desire ennå, siden jeg selv har en Nexus One, men du får uansett tak i 2.2 roms på XDA developers forumet Det er tilgjengelig nå. bare gå på instillinger å last det ned. Lenke til kommentar
Nilsjoba Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har oppdatert min htc desire til Android 2.2, men det er svært få program som lar seg flytte over til sdkortet. Store spill- og kartprogram det kunne være ønskelig å legge over, har ikke denne muligheten. Programmet SDMove finner ikke flere program det er mulig å legge over, så dette programmet er verdiløst. Finnes det ikke andre muligheter for å overføre program? Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 For å flytte program til minnekortet krever det visstnok at utviklerne av applikasjonene har lagt inn denne funksjonen i applikasjonen som skal flyttes. Litt snodig egentlig, men det var hvertfall det jeg fikk med meg når jeg klikket litt på tlf i sted. På en rekke applikasjoner som var oppdatert stod det at endringene var blant annet mulighet for å flytte applikasjon til minnekort i Froyo (2.2). Du må nesten bare vente til utviklerne har smelt inn disse funksjonene i applikasjonene sine. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå