Odesseiron Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Red 5 Studios forventes å annonsere sitt første spill innen kort tid. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Et skyte spill, ja det trengte vi flere av....håper for dem sin skyld det er rimelig unikt. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 En ting jeg skulle ha gjort om igjen som noob er oppdagelsen av verdenen i World of Warcraft. Fantastisk opplevelse å levle opp på våren 2005. Slike opplevelser får man ikke med skytespill. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det flopper. Jeg er synsk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 En ting jeg skulle ha gjort om igjen som noob er oppdagelsen av verdenen i World of Warcraft. Fantastisk opplevelse å levle opp på våren 2005. Slike opplevelser får man ikke med skytespill. Enig, helt siden da har det vært noe som har manglet i spill verdenen for meg....går bare å venter på neste store opplevelse. Det er noen år siden nå...håper det kommer noe snart. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hvem gjør ikke det? Det eneste som opprettholder interessen min i dataspill og således er årsaken til at jeg besøker gamer.no, er nostalgien fra gamledager, og oppdagelsen Britannia i Ultima Online spesielt. Hver eneste gang jeg i det hele tatt rører et dataspill, så går jeg lei iløpet av de første ti minuttene, om ikke underveis i installasjonen. (Eneste unntaket er Mass Effect, som jeg kjøpte billig og spilte gjennom rundt nyttår). Endret 2. august 2010 av rafael Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skytespill? Nei, herregud. Hvorfor kan de ikke holde seg til det dem er gode til? Ser jo hvordan det har gått med andre blizzard outcasts som har prøvd å gå nye veier. Hvis de ikke lanserer noe HELT unikt, ingen har sett før og tar oss med storm..... så skal det MYE til å overgå de allerede tungt etablerte titlene som er ute på markede allerede idag. Og når det allerede nå er en artikken om at de SKAL lansere ett spill, så kommer forventnings presset til å presse det ned i avgrunnen uansett. Noe som Age Of Conen er det ledende eksempelet på. Også enig med de over Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skulle trodd vi ikke hadde nok skytespill. De burde holde seg til det de er flinke til. Får nå inderlig håpe at dette nye spillet deres er unikt dog, og ikke yet another fps. Lenke til kommentar
crippen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vi har ikke nok gode skytespill. Fremdeles er det CS som er det eneste artige skytespillet, det som folk vender tilbake til. Har aldri noensinne prøvd Halo, men har hørt det skal være bra. Håper vi får et artig skytespill. Left 4 Dead er forsåvidt et skytespill, men kan ikke sammenlignes med f.eks CS og MW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå