l0hre Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvordan får jeg av V-sync når jeg ikke kan trykke på kanppen "Flere egenskaper..."? Noen forslag? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Flere egenskaper hvor? Må ikke trykke på en knapp hvor det står flere egenskaper med mitt gf3 og 41.09 drivere i win2000. Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 På desktopen trykker du høyremusetasttast>egenskaper>...>avansert>geforce2 gts>flere egenskaper Se bilde: http://home.no.net/dual/div/screen.JPG Er du med nå? Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Du kan jo prøve med et eksternt program feks. powerstrip. Powerstrip finner du på download.com Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Bla gjennom menyen til venstre. Under ytelses & kvalitets instillinger (ellerno) - direct 3d - open gl inst. skal det være mulig å slå av v-sync. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå