Øystein W. Høie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå ryddes apparatene ut av hyllene til Elkjøp. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har tro på miniTV om vi det blir landsdekkende, permanent og gratis. Enhetene bør være innebygd i GPS/ Mediespillere/ Mobiltelefon, ... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvem gidder å ha enda en dings i lomma for å se tv på en knøttliten skjerm? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Enig. De fleste som er interessert nok i gadgets til å kjøpe en sånn her har vel allerede en mobil med skjerm stor nok til at de heller kan bruke den. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 For det første må det komme på mobilene hvis dette skal bli utbredt. Hvor mange bokser gidder man å ha på innerlomma egentlig? For det andre prisen på mini-tvene må ned i under 500 kroner stykket om folk skal gidde å kjøpe dem. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ingen ønsker å bruke penger på en dings som kun fungerer i en kort testperiode. Ingen vet hva som skjer når testperioden er over. Dersom teknologien viser seg ok, hva med pris, etc. Masse spørsmål og ingen svar. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Få teknologien in i en mobiltelefon og ikke kun i noen stor byer så vil dette selge, holder med å ha mobil i lomma. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er det noen som selger de på tilbud til en 500 lapp? Da kjøper jeg et par stykker... Greit å ha ved venting i bilen og når det er idrettsendinger på dagtid. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bruker det selv en gang i blandt, synes det er kjekt, men for få steder det går an å bruke det, hvertfall sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg