SynT Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Eg har tenkt å bestille Mafia 2 nå og eg vil ha Collectors Edition(då snakke eg om den fysiske versjonen), men eg finner det ikkje for PC i norske nettbuttiker. Er det ingen norske butikker som selger det? I såfall har dere ein god utenlands butikk å hente det i fra? Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 jeg har lett litt selv ser ut som det bare finnes en bonus edition til de nordiske landene. den innholder ikke art booken eller soundtracket ser det ut som. og jeg tror ikke den har steelcover heller. får håpe det dukker opp litt senere Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg forhåndsbestilte CE til PC fra cdon.com samme dag de la den ut for salg. Men fikk mail om at de ikke kunne skaffe den likevel, så de slettet den. Så vet ikke om den kommer i det hele tatt. Er fortsatt mulig å bestille CE til PS3 og X360. Har selv bestilt CE til PS3 og Nordic Bonus Edition til PC nå. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg forhåndsbestilte CE til PC fra cdon.com samme dag de la den ut for salg. Men fikk mail om at de ikke kunne skaffe den likevel, så de slettet den. Så vet ikke om den kommer i det hele tatt. Er fortsatt mulig å bestille CE til PS3 og X360. Har selv bestilt CE til PS3 og Nordic Bonus Edition til PC nå. Uaktuelt for meg med PS3 og Xbox Soundtracken er på Steam sin Digital Deluxe edition som er mitt andre valg. Har funnet dansk buttik med CE http://www.coolshop.dk/catalog/product/64101-mafia-ii-2-collectors-edition--for-pc men d e vel vanvittigt dyrt å importere fra utlandet. Endret 2. august 2010 av SynTerro Lenke til kommentar
henrik devlin Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Eg har tenkt å bestille Mafia 2 nå og eg vil ha Collectors Edition(då snakke eg om den fysiske versjonen), men eg finner det ikkje for PC i norske nettbuttiker. Er det ingen norske butikker som selger det? I såfall har dere ein god utenlands butikk å hente det i fra? play.com er en bra butikk, cdon.com Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Play.com er ikke norsk. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sjekket prisjakt.nu (fantastisk side!!) og de har det på Spelbutiken i Sverige. Vet ikke om de eksporterer til Norge og hva det evt koster i toll. Ser litt dyrt ut, selv om prisen er i svenske. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 fant collector til xbox 360 og ps3 på gamezone link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå