Treningsmagasinet.no Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Lars Petter Stormo (30) fra Drammen mener den største utfordringen i Birkebeinerrittet er å henge med de beste opp til Skramstadsetra. Men han har formelen for å få opp farta! Les saken her Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kan du fortelle oss hvilken intervaller du kjører nå de siste ukene frem mot birken??? Lykke til i Birken! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei og takk for det! Nå har jeg kjørt intervaller på ca 8-20 minutter (totalt 30-40 min) i en del uker. Disse prøver jeg å kjøre i sone 3 (litt under terskel). Nå fremover vil jeg prøve å få kjørt en del ritt for å få noen skikkelig harde økter. Jeg vil også begynne å kjøre kortere drag (4-8 min), og med 2 uker igjen vil jeg kjøre noen økter med korte drag som jeg kjører max på (f.eks. 6x1-2 min) for å prøve å toppe formen mot Birken. Lars Petter Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvor lang pause har du på de 1-2 minutts dragene? Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 På de korte dragene har jeg litt lengre pauser (3-5 min) for at beina skal kunne hente seg inn mellom dragene. Vet det er en del som kjører korte drag mer intensivt, f.eks. 10x(30/30)x2 eller 8x(30/45)x2. LP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg