Joachim_F Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Meitemarkene returnerer til PC i løpet av måneden. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har gledet meg lenge. Endelig et 2D spill. Endelig et Worms spill som tilsynelatende er bra. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 118,- på Steam?? Hadde faktisk lett betalt 499,- også for dette!! Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 ah, ett av mine gamle favorittvåpen: the holy hand grenade! (lurer på om de må stoppe helt i dette spillet og, var ihvertfall sånn i worms 4 mayhem Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hurra! Dagens nyhet! Håper kuene, gamle damen, tamburindamen og alle de andre hysteriske våpnene fortsatt er med. Endret 3. august 2010 av strek Lenke til kommentar
MKF Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fantastisk nyhet! Lit off-topic, men dersom du er fan av 2d-worms spillene er det ein gratis klone på http://www.hedgewars.org/ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva er forskjellen på worms reloded og worms 2 armageddon? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Worms 2: Armageddon er til Xbox og PS3, Worms: Reloaded er til PC. Reloaded er basert på W2A, men er ein utvida versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå