Angel_InnleggNO Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei, de fleste bærbare multimedia PC-er som har HDMI-port er en såkalt HDMI-"output" port, altså den sender signaler ut av porten for å vise skjermbildet på en annen større skjerm. Men jeg ser etter en bærbar PC som har det motsatte, altså en HDMI-"input" port. Som tar i mot HDMI signaler og viser bildet på skjermen. Grunnen til dette er fordi jeg ønsker å koble Playstation 3 til en bærbar PC skjerm med en HDMI kabel. Så mitt spørsmål er om det finnes bærbare med HDMI input eller både HDMI input/output port? Takk for alle svar. Endret 31. juli 2010 av Angel Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det finnes slike maskiner ja, men kunne ikke finne noen på norske nettbutikker thou. Lenke til kommentar
Angel_InnleggNO Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Det finnes slike maskiner ja, men kunne ikke finne noen på norske nettbutikker thou. Ok takk Har også sett litt, og det ser ikke ut til at det kommer bærbare med HDMI-inngang til Norge i år heller. Endret 3. august 2010 av Angel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå