Odesseiron Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gabriel Knight-skaperens nye spill kan meget vel være messiasen de seriøse eventyrspillene trenger. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Bra artikkel! Nå har jeg gledet meg så mange år til dette spillet at det er ikke mulig. Jane Jensen er en legende. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jamenn dette ser da spennende ut! Noe jeg sikkert kommer til å kjøpe Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Dette spillet skal skaffes! Er det en ting Jane Jensen kan så er det å lage en gjennomført historie! Endret 1. august 2010 av OCKi Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) og her har de også snekket inn parodier av et par iflmer ...om ikke tre (eller fler)? og der snekket du inn en leif tee hee Endret 3. august 2010 av Su&! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå