Gå til innhold

Boarderlands lvl 50 osv

QuiNlan

Anbefalte innlegg

Spillet er ikke akkurat nytt, men jeg satte meg nå ned med det, og ble litt avhengig kan man si, hehe. Noen som har peiling på hvordan man fortsetter å levle etter lvl 50? Jeg får jo XP så det griner etter, men dette vises ikke i countbaren. Er jo vanskelig å oppnå høyere level når ikke countbaren vises, eller endres. Noen som har spilt og vet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er ikke akkurat nytt, men jeg satte meg nå ned med det, og ble litt avhengig kan man si, hehe. Noen som har peiling på hvordan man fortsetter å levle etter lvl 50? Jeg får jo XP så det griner etter, men dette vises ikke i countbaren. Er jo vanskelig å oppnå høyere level når ikke countbaren vises, eller endres. Noen som har spilt og vet dette?

For å lvle etter lvl 50 må du ha The Secret Armory of General Knoxx dlc. Med Armory er max lvl 61, og du skal ikke trenge å gjøre noe for å 'starte' den etter at den er lastet ned.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter min mening var ikke public online noe morro uansett. Jeg fant aldri noen seriøse spillere der, og desverre har ingen kompiser kjøpt spillet. Men dersom noen her er med å spille igjennom Secret Armory / zombie island er jeg med !.. Virker ganske morsomt dersom man spiller med noen seriøse ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...