sull Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hei folkens, jeg har nå spilt counter-strike ganske lenge men har enda ikke blit med i noen seiøs klan...så det jeg lurte på er følgende: *hvor skal jeg lete for å finne en klan? *evt. hvilke channel på IRC?? *m.m :o Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 skulle tro at #counterstrike.no på quakenet er et greit sted å starte Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 dra til www.schroet.com , bli en SK Insider, spill på serveren deres når det er SK folk som spiller, om du imponerer de, kanskje du får bli med i SK Lenke til kommentar
nightLook Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Bruk mIRC @ Quakenet. Prøv #try.se og lignende. Du kan jo og bare "bli kjent i miljøet", spille mye, bli god, jobbe deg oppover. Men ikke kom til en god clan med "plz kan jg ik få bli md i clanen derezzzz?" :wink: Lenke til kommentar
DApu Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 gå inn på www.needclan.no eller #needclan.no @ quakenet.. Der finner du masse info om klaner som trenger members.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå