Gå til innhold

Hvem står bak telefonterroren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du, mister som skrev den første kommentaren, hva heter det programmet for Android? Jeg har sett gjennom et par hundre apps under kommunikasjon i market nå, men finner ikke noe som skal kunne gjøre noe slikt som det der. Jeg ville jo tro den skulle være ganske nærme toppen, noe slikt er jo populært blant folk.

 

Husker jeg opplevde dette veldig ofte med hustelefonen for en god stund tilbake. Telefonen ringte, og det høres veldig ut som at det var noen i andre enden. Røret legges på, og etter en stund ringer den igjen. Den gang tok jeg kontakt med Telenor og fikk til årsak at det var Telenor som jobbet med sine systemer, og at jeg da kunne oppleve at telefonen ringte uten at det var noen i andre enden, selv om det gjerne kunne virke som at det var det.

 

En forholdsvis underlig sak at Telenor sier noe slikt, fordi et par dager etter begynte telefonen å ringe igjen. Etter den hadde ringt et par ganger ble røret tatt av, en helvetes sur stemme gav klar bekjed om at dersom en slik samtale gjentar seg 1 eneste gang til, da blir forholdet politianmeldt. Ja, det var stemmen fra oss på vår ende av røret som var dritt lei opp til 20 anrop 4 dager i uka. Plutselig var det slutt på slike samtaler, så ja, iflg Telenor så har dem altså sluttet å jobbe med systemene sine da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...