Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei ikke enda <_< er litt cod lei egentlig :huh: mere spendt på medal of honor ,crysis2 og halo reach en cod nå

cod kommer til å ende opp som guitar hero serien :angry: activision melker alt for mye

trearch har laged seriens dåligste coder i mine øyne :( start of the end for cod nå.......

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

nei ikke enda <_< er litt cod lei egentlig :huh: mere spendt på medal of honor ,crysis2 og halo reach en cod nå

cod kommer til å ende opp som guitar hero serien :angry: activision melker alt for mye

trearch har laged seriens dåligste coder i mine øyne :( start of the end for cod nå.......

xSAMCOx på live

Sjølv om det er ei stund sidan siste MoH, er det vel heva over kvar ein tvil at EA kjem til å mjølke rebooten av serien.

Har sjølv ikkje vært så særs imponert over Treyarch sine CoD - men Black Ops ser utruleg bra ut.

Lenke til kommentar

Ryktes at det kommer en iløpet av august, sansyneligvis for folk som har forhåndsbestilt.

Hvilke rykter? Har du noen kilder? De har vel ikke hatt noen public beta for de forrige CoD 4-6.

Det var jo beta på cod 5 og det var det jo treyarch som laget,

4 og 6 var jo laget av infinity ward.

Lenke til kommentar

Ryktes at det kommer en iløpet av august, sansyneligvis for folk som har forhåndsbestilt.

Hvilke rykter? Har du noen kilder? De har vel ikke hatt noen public beta for de forrige CoD 4-6.

Både Modern Wardfare og World at War hadde public beta. Kun Modern Warfare 2 av de du nevner som ikke hadde beta.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Kan vel kanskje tenkjast at det er film laga frå ein lukka, intern beta? :-) he he.

Så sier vi det, så har vi en diplomatisk løsning på denne :p

Bestilte forøvrig dette spillet for 349,- hos Elkjøp i dag! Prisen var for god til å avlså,rett og slett!

Lenke til kommentar

Kan vel kanskje tenkjast at det er film laga frå ein lukka, intern beta? :-) he he.

Så sier vi det, så har vi en diplomatisk løsning på denne :p

Bestilte forøvrig dette spillet for 349,- hos Elkjøp i dag! Prisen var for god til å avlså,rett og slett!

hehe! Stemmer!

Spelar du på XBOXen Mala? Synes å ha sett deg i vennelista game BFBC2.

Forøvrig, denne kom på twitter frå Treyarch community manager:

JD_2020 No BETA has been announced. Anyone claiming to have #CODBlackOps Beta keys is a scam. There's no way to play yet (unfortunately), I swear.
Lenke til kommentar

Ja er helst på Xbox 360 online spillingen foregår, er helst der min IRL-venner er å finne :p  Black Ops er selvfølgelig bestilt til 360`en det også :)

Allright. Har grust nokre Odding'ar i Paintball ein del gonger no - og etter kva eg veit er vel du og frå Odda? Så får ta på meg å eige deg i BO når den tid kjem. :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...