Sindre S. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kommer det Black ops beta i det hele tatt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ryktes at det kommer en iløpet av august, sansyneligvis for folk som har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 ok, Noen her som har forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 nei ikke enda <_< er litt cod lei egentlig mere spendt på medal of honor ,crysis2 og halo reach en cod nå cod kommer til å ende opp som guitar hero serien activision melker alt for mye trearch har laged seriens dåligste coder i mine øyne start of the end for cod nå....... xSAMCOx på live Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Kan man forhåndsbestille hvor som helst for å få beta kode? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 nei ikke enda <_< er litt cod lei egentlig mere spendt på medal of honor ,crysis2 og halo reach en cod nå cod kommer til å ende opp som guitar hero serien activision melker alt for mye trearch har laged seriens dåligste coder i mine øyne start of the end for cod nå....... xSAMCOx på live Sjølv om det er ei stund sidan siste MoH, er det vel heva over kvar ein tvil at EA kjem til å mjølke rebooten av serien.Har sjølv ikkje vært så særs imponert over Treyarch sine CoD - men Black Ops ser utruleg bra ut. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ryktes at det kommer en iløpet av august, sansyneligvis for folk som har forhåndsbestilt. Hvilke rykter? Har du noen kilder? De har vel ikke hatt noen public beta for de forrige CoD 4-6. Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Ryktes at det kommer en iløpet av august, sansyneligvis for folk som har forhåndsbestilt. Hvilke rykter? Har du noen kilder? De har vel ikke hatt noen public beta for de forrige CoD 4-6. Det var jo beta på cod 5 og det var det jo treyarch som laget, 4 og 6 var jo laget av infinity ward. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Ryktes at det kommer en iløpet av august, sansyneligvis for folk som har forhåndsbestilt. Hvilke rykter? Har du noen kilder? De har vel ikke hatt noen public beta for de forrige CoD 4-6. Både Modern Wardfare og World at War hadde public beta. Kun Modern Warfare 2 av de du nevner som ikke hadde beta. Endret 3. august 2010 av nypis Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Beklager, jeg begynner nok å bli gammel og husker derfor dårlig nypis har helt rett, det var public beta for CoD 4 og 5. Takk for rettelsen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Greit de kjører beta ihvertfall, så kanskje ting er litt meir balansert og mindre bugget enn det MW2 var. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Film fra (closed) beta: http://www.gametrailers.com/video/debut-multiplayer-call-of/702637 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det der er faktisk talt en multiplayer teaser Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan vel kanskje tenkjast at det er film laga frå ein lukka, intern beta? :-) he he. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan vel kanskje tenkjast at det er film laga frå ein lukka, intern beta? :-) he he. Så sier vi det, så har vi en diplomatisk løsning på denne Bestilte forøvrig dette spillet for 349,- hos Elkjøp i dag! Prisen var for god til å avlså,rett og slett! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Noen som vet om det kommer med integrasjon mot STEAM slik som MW2? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kan vel kanskje tenkjast at det er film laga frå ein lukka, intern beta? :-) he he. Så sier vi det, så har vi en diplomatisk løsning på denne Bestilte forøvrig dette spillet for 349,- hos Elkjøp i dag! Prisen var for god til å avlså,rett og slett! hehe! Stemmer! Spelar du på XBOXen Mala? Synes å ha sett deg i vennelista game BFBC2. Forøvrig, denne kom på twitter frå Treyarch community manager: JD_2020 No BETA has been announced. Anyone claiming to have #CODBlackOps Beta keys is a scam. There's no way to play yet (unfortunately), I swear. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja er helst på Xbox 360 online spillingen foregår, er helst der min IRL-venner er å finne Black Ops er selvfølgelig bestilt til 360`en det også Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja er helst på Xbox 360 online spillingen foregår, er helst der min IRL-venner er å finne Black Ops er selvfølgelig bestilt til 360`en det også Allright. Har grust nokre Odding'ar i Paintball ein del gonger no - og etter kva eg veit er vel du og frå Odda? Så får ta på meg å eige deg i BO når den tid kjem. :-) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Aiai sier du det ja ja jøss å gå fra bad company 2 og tilbake til de mega smoothe kontrollene i cod kommer nok til å føre til mye eidhet tenker eg ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå