Gå til innhold

Save Carmine eller Carmine Must Die?

Amored

Save Carmine/Carmine Must Die  

58 stemmer

1. 1. Save Carmine eller Carmine Must Die?

• Save Carmine
      40
    • Carmine Must Die
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om enda en Carmine dør så blir det bare dumt, synes jeg. Hadde vært fint med litt variasjon. Jeg husker jeg ikke ble så overrasket når den forrige Carmine døde, og liker å bli overrasket i spill. Om de bruker det samme om og om igjen så blir det litt kjedelig.

Derfor mener jeg at "tradisjoner" bør brytes av og til.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke nok til å kjøpe en t-skjorte, men blir litt spennende å se utfallet, er nesten så jeg ikke vil vite hvem som vinner, før jeg spiller selve spillet.

Men vil påpeke en ting her; dette er rett og slett genial reklame ! Epic skaper diskusjon rundt sitt kommende spill, samtidig som de tjener penger på det. Fantastisk! :)

Lenke til kommentar

Ja, de tjener kanskje penger på det. Men husk at å kjøpe t-skjorta, litt gjerrig hvis man er fan av spillserien å ikke gjør det. Ettersom pengene går til et veldedig formål, og jeg tror vi gamere gir lite penger til veldedighet. Hvertfall gjør jeg det. :whistle:

Så 80 MSP = Ca. 10 kroner er noe man burde klare å donere bort, hvis ikke er du garantert i gjerrig-sjangern.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke nok til å kjøpe en t-skjorte, men blir litt spennende å se utfallet, er nesten så jeg ikke vil vite hvem som vinner, før jeg spiller selve spillet.

Vi får neppe vite utfallet før spillet kommer :)

Hmm vet ikke jeg, fordi Gears of War 2 ga meg ingenting å glede meg for til Gears Of War 3, skulle hatt et anna valg, hvem i huleste er Carmine familien eller noe slikt i den duren...

Den setningen der var veldig rotete. Fikk med meg at du ikke bryr deg om Gears 3 fordi du ikke likte Gears 2. Hvem Carmine-familien er? Vet du ikke hvem de er, eller skulle du ønske at man fikk vite det? Siden mye av Gears 3 handler om Carmine for tiden, så er det vel ikke så vanskelig å tenke seg til at Carmine-familien har en sentral rolle i spillet?

Kunne sikkert ha skrevet noe mer, men da hadde jeg nok blitt banna :whistle: Ikke at jeg bryr meg noe særlig.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Det jeg mente at historien til en av de i gears er ikke så intressant å tenke på, skulle hatt noe mer fra hovedmannen Fenix, her vil jeg si det var bedre på Gears 1 storymessig, og da kan jeg ikke donere vekk penger, har aldri brukt penger på avatars enten om det er på 360 eller Home-PS3 ;)

@Lakus, MP delen hmm, ja jeg vet carmine er han med hjelmen, men det har ikke noe å si i en MPdel om hvordan du kjenner den personen eller ikke...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke Gears of War for å oppleve dype personutviklinger. Jeg spiller Gears fordi jeg ønsker å se hvordan kampen om Sera vil ende. Når det er sagt så håper jeg at Adam Fenix dukker opp i Gears 3.

Jeg kjøpte forresten Carmine Must Die skjorten i kveld. Det føles godt å gjøre det eneste riktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...