Gå til innhold

Save Carmine eller Carmine Must Die?

Amored

Save Carmine/Carmine Must Die  

58 stemmer

1. 1. Save Carmine eller Carmine Must Die?

• Save Carmine
      40
    • Carmine Must Die
      18

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert har fått med dere kan vi hjelpe Epic med å avgjøre skjebnen til den tredje av Carmine-brødrene, Clayton Carmine, i Gears of War 3 ved å stikke på Avatar Marketplace på Xbox 360en din og kjøpe en t-skjorte, med teksten SAVE CARMINE eller CARMINE MUST DIE, for 80 MS-poeng.

Jeg tenkte det ville være interessant å se hva brukere her på Gamer.no mener, og satte likesågodt opp en avstemning.

Synes du Clayton Carmine bør dø eller overleve, og hvorfor?

post-63-1100885918_thumb.jpg

post-132-1100885808_thumb.jpg

EDIT: La ved noen motiverende bilder.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant det ja, men selv håper jeg han her overlever. Han er jo så barsk :p

Men jeg har jo litt lyst til å se hvordan han KAN dø. Håper egentlig at Epic gjør så han holder på å dø flere ganger, men banker møkka ut av det som prøver å drepe han. xD

Lenke til kommentar

Se på den mannen!

Han er rimelig forbannet over å ha mistet sine to yngre brødre, og han gir seg pokker meg ikkje før den siste Locust ligger i mellom støvelen og gjørma, enkelt og greit B)

Haha! Nei, han der finner seg ikke i mye dritt! Jeg elsker det bildet der; løfter en Locust med èn arm og bærer en minigun med den andre. Ser ut som om han prøver å interrogate Locusten, for å finne ut hvem som drepte brødrene hans :p Ser også ut som om Locusten ikke rakk å svare.

Lenke til kommentar

CARMINE MUST DIE!!! No hate!

Er som sagt tradisjon at carmine dør og jeg vil svært gjærne se hele carmine slekta bli slakta :p

Tenk hva Clayton Carmine føler inni seg når du sier slike slemme ting som det der :p

Jeg synes han skal leve. Jeg vil at han her skal ta tilbake familie æren og vise at Carmine`s ikke bare er små klagete jenter. Men røffe mannfolk som ikke lar seg stoppe av noe.

Om han er skikkelig bad ass så vil jeg få ståpels over hele kroppen.

Men om skal dø, skal han dø som en sparta. En ekte kriger!

Lenke til kommentar

Har handla T-skjorta "Save Carmine".

Den 3. Carmine broren virkar som ein oppriktig maskin - og viss han absolutt må då, så må det væra som Lexiboij skriver - under ein epic redningsaksjon, der han ofrar seg sjølv for laget.

Men, eg håpar han overlev.

Kanskje me kunne fått ein spin-off? "Gears of War: Carmine's revenge". Nice.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Fuck tradisjon, forandring fryder! Jeg ville likt å se ham overleve, men det kommer ann på forskjellige ting: Er han en riktig svekling blir det kjipt at han lever. Hvis han derimot, som noen nevnte over, dør mens han redder laget/byen/flere koner kan det bli temmelig tøft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...