Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Froyo er ute nå Laster ned as we speak Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Froyo er ute nå Laster ned as we speak ahh, nu er min på vei også, spennende å se hvordan dette blir ! og alle barn gleder seg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 samme her:) downloading 2.2 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 yeyyyyyyyyy 2.2 på plass !!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har fått installert FroYo uten problem på min desire nå ;-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det var ikke bare rykter. Nå er Android 2.2 installert på min HTC Desire. -wm Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Telefonen er klart raskere Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har nå 2.2 jeg og. Fra min goda gamle Nokia, savner jeg muligheten til taleoppringing. Dvs. at jeg sier navnet til den jeg vil ringe, så ringer den. Savner også at telefonen sier med tale hvem som ringer. Datastemme er greit nok, men at den gjør det.. Er dette en funksjon som finnes på FroYo? Evnt. finnes det en app? Lenke til kommentar
Desire_InnleggNO Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei! Har nettopp oppdatert. Får ikke Android Agenda Widget til å fungere. Viser ikke events som innstilt. Noen tips? Endret 1. august 2010 av Desire Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fungerer som en drøm! HotSpot-funksjonen var kanonbra - veldig enkelt å bruke mobilen som aksesspunkt. :-) Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fungerer som en drøm! HotSpot-funksjonen var kanonbra - veldig enkelt å bruke mobilen som aksesspunkt. :-) Kan du fortellle litt mere om "HotSpot"-funksjonen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fått den jeg også :-) Oppdateringen gikk smertefritt.. nå har jeg fått HD kamera også ;-)+++ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 fikk den oppdateringen i går på mobilen.. funker som en drøm Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er oppdateringen i boks. dette blir bra får vi håpe. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Lastet ned i dag. Fungerer fint, men ser ut til at kalenderinnhold og noen andre instillinger er resatt.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 har fått froyo igår og er imponerende! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm jeg har ikke operatør lås, men får ikke noe oppdatering. Har også testet å manuelt sjekke for oppdateringer og får beskjed om at det ikke finnes noen for min telefon.. *lei meg* Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen HtC Desire har en klokke feil som gjør det til at de ikke får oppdateringa.. Men vist du stiller dato 1 år fram.. iallefal slik at du passere november. Da får du oppdatere.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hadde det bare vært like lett med Android som med iOS. Bedre lykke nestegang HTC. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hadde det bare vært like lett med Android som med iOS. Bedre lykke nestegang HTC. Bullshit,man! Fra VG idag:"- Etter rundt fire-fem minutter i en telefonsamtale restarter min iPhone 3GS seg, uten noen åpenbar grunn. Dette skjedde ikke før jeg oppgraderte til iOS4." :o Endret 10. august 2010 av Jofa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg