Joachim_F Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Enlight går tilbake til røttene, og utvider Capitalism II. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Endelig :D Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kult at det slippes en utvidelse, men hvordan kan dette være økonomisk forsvarlig av utvikleren? Med mindre det er snakk om en liten gruppe utviklere som gjør dette på fritiden? Ser ikke for meg at utvidelsespakken kommer til å få mange til kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjøpte dette til 1 krone på gamestop ^^ Lenke til kommentar
Dipluz Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kult at det slippes en utvidelse, men hvordan kan dette være økonomisk forsvarlig av utvikleren? Med mindre det er snakk om en liten gruppe utviklere som gjør dette på fritiden? Ser ikke for meg at utvidelsespakken kommer til å få mange til kjøpe spillet. Fordi som nevnt dette er det eneste av sin sort, så det blir nokk brukt av mange, har spillt endel Capitalism II selv, og det er ikke enkelt mange ganger hehe. Lenke til kommentar
spiderman162 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Endelig!!! Ventet altfor lenge. Spilte det senest for et år siden. Bra de fikser natur resurser. Av annet håper jeg de gjør spillet mer oversiktelig., med flere byer er vel det egentlig et must? Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Knallbra ! Må vel bli mer enn en utvidelsespakke med tanke på oppdatert maskinvare siden da ? Forøvrig er disse spilla unike nok til å selge litt i sin nisje. Feks LocoMotion fra Chris Sawyer var jo ikke noe gigant teknisk krevende men bra spill ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå