Joachim_F Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Penumbra-skaperne er tilbake med det som kan bli et av tidenes skumleste spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Flott sniktitt. Jeg har siden jeg spillte Penumbra-spillene tenkt at det aldri vil komme et spill som kan bli skumlere enn dem, men her ser det ut som at det faktisk kan skje. Herlig! Elsker skumle spill der du ikke kan slåss, men må ta beina fatt og løpe som en gal. Gleder meg veldig til dette. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Penumbra serien skremte vette av meg... Så jeg tror ikke jeg er mann nok til dette her enda >_< Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bra sniktitt, dette virker lovende! Kan ikke huske sist jeg ble skikkelig skremt av et spill, men har troen på at dette kan forandre det. Har allerede forhåndsbestilt og venter spent! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Åh herregud som jeg gleder meg, men samtidig gruer jeg meg grenseløst. Dette skal selvsagt spilles i mørket med skikkelig lydanlegg og på stor flatskjerm. Forhåndsbestilt! Anbefaler forøvrig Penumbra-trilogien til alle som liker grøssere. Uten tvil de skumleste spillene jeg noensinne har spilt. De banker Dead Space, Doom 3, Resident Evil og andre "skumle" spill så langt ned i støvlene at de knapt kan sammenliknes. En helt annen klasse, rett og slett. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Uenig i Konklusjonen at å spille om kvelden er juks. Er samme som du ser grøsser film om kvelden. Du blir ikke noe trekket inn i opplevelsen å sitte midt på dagen. Men dette er et spill jeg skal teste! Endret 28. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har spilt en del grøsserspill. Silent Hill 2 troner på toppen av det skumleste jeg har spilt noensinne. Jeg har noen Penumbra spill på Steam som jeg ikke har turt å prøve enda, så jeg vet ikke helt hva jeg synes om de. Skal uten tvil sjekke ut dette iallefall. Jeg kjente jeg fikk litt klump i magen bare av å lese dette. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg er nok ikke mann nok til å spille slike spill, dessverre. Så dere andre får kose dere. Flott sniktitt. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Gleder meg!!! Nå skal jeg "kose" meg med Penumbra spillene til dette kommer ut Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ah fuck... har ikke turt å fullføre Penumbra Overture enda. Sist gang jeg spilte det var på et LAN, med headsetet liggende på boret og 2-3 tilskuere bak meg som moralsk støtte. Fikk likevel totalt noia T_T Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nydelig sniktitt. Skal teste noen av Penumbra spillene, selv om jeg er så pinglete at jeg ble redd når jeg var innendørs i Fallout 3. Det er noe svært fascinerende med grøssere. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har spilt i en liten time, og har allerede blitt så skremt at jeg fikk lyst å grine. Fyttehelvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå