Nimrod Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei. Har fått en Gjør-det-selv pakke av Telenor, ADSL. Når jeg prøver og ringe opp får jeg beskjed om at maskinen ikke svarer (Med xp confa oppringing) feilmelding 678. Med Telenors eget opplegg får jeg at det er "Feil bylinje nummer eller feil driver). Lampene, SYS, PWR, DSL og 10/100MB lan lampene lyser på ZyXEL prestige 600 modemet. Så alt "skal" være iorden. Har to nettverkskort jeg har testet ut, Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC og, Realtek RTL8029(as). Lokal tilkobling står på "motta ip automatisk". Jeg har ikke peiling på hva som kan være galt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei.Har fått en Gjør-det-selv pakke av Telenor, ADSL. Når jeg prøver og ringe opp får jeg beskjed om at maskinen ikke svarer (Med xp confa oppringing) feilmelding 678. Du har husket @online.no etter brukernavnet i XP sin egen løsning? Lenke til kommentar
Nimrod Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har testet med @online.no og uten. Men fortsatt ingen framgang. Noen sa til meg at jeg måtte legge inn SP1 til XP. Noe som er gjort. Men fortsatt ingen forandring. Det er like før jeg gir opp, og sender dritten tilbake til Telenor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har testet med @online.no og uten. Men fortsatt ingen framgang. Noen sa til meg at jeg måtte legge inn SP1 til XP. Noe som er gjort. Men fortsatt ingen forandring. Det er like før jeg gir opp, og sender dritten tilbake til Telenor. Vel, du bør ringe og feilmelde det. Det kan hende de har glemt og gi deg tilgang i Telenor Networks sitt system. Lenke til kommentar
Nimrod Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har testet med @online.no og uten. Men fortsatt ingen framgang. Noen sa til meg at jeg måtte legge inn SP1 til XP. Noe som er gjort. Men fortsatt ingen forandring. Det er like før jeg gir opp, og sender dritten tilbake til Telenor. Vel, du bør ringe og feilmelde det. Det kan hende de har glemt og gi deg tilgang i Telenor Networks sitt system. Hmm, som sagt, så lyser DSL lampa. Skal teste, takk. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hmm, som sagt, så lyser DSL lampa. Skal teste, takk. Det har ingen betydning for tilgangen i systemet, det indikerer bare at modemet har fått kontakt med sentralen og sier ingenting om noe annet. Lenke til kommentar
Nimrod Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Telenor mente at brukeren var helt ok. Så det må være noe annet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Telenor mente at brukeren var helt ok.Så det må være noe annet. vel, det er tilgangen hos Telenor Networks jeg snakker om og den ligger utenfor Online support sin kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå