Odesseiron Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nå har intensiteten blitt skrudd opp enda et hakk eller to. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Gleder meg til dette kommer Skal nok ha Collector's Edition av denne lekkerbisken Håper på mer og bedre komboer med lightsaberen da Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 eneren var noe kjedelig gameplay sammenlignet med feks god of war.. men steinbra story.. med forbedringer blir dette bra Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hater at ikke lemmer faller av de stormtrooperne Det var gøy å kunne cheate seg til på jedi knight II. Gleder meg bittelitt til dette, mens syntes det var mye bugs i det første spillet... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Det vil være mulig å kappe lemmer av fiendene i dette spillet Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Var hos en kammerat å prøvde dette og syntest det var fryktelig ensporet og kjedelig! Men så er jeg av typen som ikke kan fordra rene action spill. KOTOR er mer min greie. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Følte at eneren var mer spor etter å ha brukt mange år og masse penger på å lage teknologi (DMM) og mindre på å lage et godt spill. Grafikken var kjedelig, brettdesignene var ofte svært like inspirerende. Og man følte lissom ikke at man hadde den store poweren. Selv om man helt klart hadde det. Det beste med eneren synes jeg faktisk var da man styrer Darth Vader, helt i begynnelsen. DA hadde jeg følelsen av jeg hadde power! Men ikke lissom ellers.. Håper også at animasjonene til Starkiller er smoothere. Selv om de bruker Euphoria så blendes disse likevel med statiske animasjoner. Og da man i verstefall oppnå det vi hadde i Red Dead Redemption, og litt mindre i GTAIV, men likevel tilstede. Harde stive animasjoner som helt plutselig glir over i "Euphoria-mode" Skal ha dette spillet uansett dog Lenke til kommentar
garnok Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 " Å si at Star Wars: The Force Unleashed var en suksess er nok en underdrivelse." skal det ikke stå OVERdrivelse? Tolker den første setningen som at det var en kjempe suksess Men on-topic, likte 1ern sånn delvis. Mange bra deler med det, men totalt sett ble det litt dratt ned av klønete løsninger og en del bugs. Håper det nye vil fikse alt som var feil med det første. Cinematicene som har kommet foreløbig er hvertfall lovende. Om de leverer like god kvalitet i spill opplevelse, kan dette bli meget bra Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Nei, det skal stå underdrivelse. 7 millioner solgte eksemplarer er jo superbra for de aller, aller fleste spill Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Gleder meg noe voldsomt til toeren. Det jeg likte best i eneren var en veldig god historie pluss at man følte at man virkelig var veeeldig mektig ^^ Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Var hos en kammerat å prøvde dette og syntest det var fryktelig ensporet og kjedelig! Men så er jeg av typen som ikke kan fordra rene action spill. KOTOR er mer min greie. Har du fått tak i noe vi andre dødelige ikke har fått tak i, eller er det eneren du har prøvd? Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Konge! Er helt enig med skribenten! Det mangla litt det siste:) Finish på dette spillet og det er kjøpt! Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor er ikke PC utgaven nevnt ? Lenke til kommentar
DudeDude Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Gleder meg alltid til et Star wars spill!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå