htcsh Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har forsøkt å sette opp Eduroam som trådløst nettverk (står for Education Roaming og er et verdensomspennende samarbeid mellom forskning- og undervisnings institusjoner som tilbyr trådløs nett til alle brukerne ved institusjonene som er medlem av dette samarbeidet. Les mer på http://www.eduroam.no/ ). Men jeg har gjort en feil og skulle gjerne ha slettet dette nettverket fra lista over trådløse nettverk slik at jeg kan få lagt det inn riktig. Problemet er at jeg ikke får opp valget "Glem", men havner i en dialog om manglende passord for akkreditivlageret, noe som jeg tror har å gjøre med sertifikat for eduroam på institusjonen. Mitt spørsmål er om det finnes andre måter å fjerne/nullstille trådløsnettverk fra lista over slike innførsler på telefonen? Lenke til kommentar
S Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Finn nettverksnavnet, trykk og hold på navnet. Etter noen sekunder skal du få valget mellom 'Glem nettverk' og 'Endre passord'! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå