Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 4 selges uten abo.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Mobilen

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor en slik nyget står på førstesiden. Det bør jo være en selvfølge at en mobil selges uten abonnement. Men det kan jo være meg som mener at mobilen.no, amobil.no osv skriver ordet iPhone alt for mye....

Hei,

Helt enig med deg i at det burde være en selvfølge at alle mobiler kan kjøpes uten abonnement og bindingstid, men slik har det ikke vært de foregående år i forbindelse med salg av iPhone. At Apple nå oppfordrer til å selge iPhone 4 uten abonnement - og til en anbefalt pris - anser vi derfor å være en nyhet.

Med rundt en halv million iPhone-brukere bare i Norge, samt mange som tilsynelatende avskyr nettopp denne telefonen som pesten, er det klart at iPhone er et fenomen som både interesserer og engasjerer våre lesere. Når det er sagt innrømmer jeg gjerne at vi har skrevet noen iPhone-saker som vi kanskje kunne vært foruten.

Akkurat i disse dager, nå som den nye iPhone 4 kommer i salg i Norge, er det imidlertid naturlig at hovedfokuset vårt på Mobilen.no kommer til å være på nettopp denne ferskingen på markedet.

Takk for ditt innspill! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...