Gå til innhold

Gode spillhyller

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt over hvorfor spill ofte er så appelerende når jeg ser i butikkhyller. Jeg kan se koveret forfra, istedenfor bare ryggen til koveret. I butikker har de enkle hyller hv or det er plass til mange spill, og samtidig kan man se spillene godt. Hvor får jeg kjøpt slike? (Eller hvordan kan jeg lage slike enkelt?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut hva Ikea har av hyller. Jeg tror de har noen som egentlig er for blader og magasiner, men de kan også brukes til spill. De har også noen slike skråbrett for sko i klesskapsystemene, og det er mulig du kan klare å bruke de i en bokhylle eller noe dersom du er nevenyttig. Ellers kan du jo sjekke ut andre møbelforretninger for hva de har av slike hyller.

En annen mulighet er å kontakte en butikk som har hyller som du kan tenke deg og spør der hvor de har kjøpt de.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg har sjekket ikea, og enda ikke funnet noe som fungerer slik som jeg ønsker det. Men så er det mange produkter der, så jeg vil fortsette å lete. Kona mi er nok flinkere enn meg når det gjelder snekring, men hun er også en gamer, så det er en mulighet for at hun hjelper meg :)

Hvis noen av dere har bilde av stilige spillhyller, hvor man kan se fronten til spillene, kom gjerne med bilder!

Lenke til kommentar

Det hørtes veldig lite plassbesparende ut, ja. Hvis jeg skulle satt alle spillene mine på den måten ville jeg trengt flere rom; du mangedobler jo hylleplassen du behøver.

Selv oppbevarer jeg dem med ryggen fram, stilt opp inne i skap, slik at de ikke er umiddelbart synlige. På den ene siden er det kult å brife med en stor spillsamling, men det er ikke så kult hvis man har klåfingra unger hos seg eller venner som maser om å låne.

Lenke til kommentar

Takk for gode råd.

Jeg ser definitivt poenget deres, trylle og Spartakus. Jeg har en del spill. Og spillmaskiner også. Derfor tenkte jeg at kjempeenkle hyller får holde til de fleste spilla, men kanskje de mest spilte skal få en slags hedersplass? Og også de litt rare spillene. (Seaman til Dreamcast, originalt japansk version med mikrofon inkludert for eksempel.)

Vi har iallefall hivd de gamle hyllene og den gamle sofaen. Så vi får se hvordan rommet blir etterhvert. Jeg kan leve med at noen av spillene er i vinduskarmen en kort tid. Vi kaller rommet kminorommet, og pleide å ha prosjektoren øverst på den gamle spillhylla. Anbefaler dere ny veggmontasje, takmontasje eller en lignende løsning som før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...