gveiset Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei Er det noen som har en god ryggsekk til bærbar å anbefale? Evt noen nettsider? Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jansport-sekkene er veldig gode. de er billige på nbags.no, men selges også i veskebutikker o.l. har en selv (den største), og er veldig fornøyd... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Spørs hvilke krav du har, men vi har den fra Chlaser'n, og den funker fint, slitesterk er den også, og rørende billig. Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 er viktig å kartlegge bruksområde ja. jeg trengte en sekk med plass til skolebøker ++. det man bør tilstrebe uannsett er å finne en sekk med god beskyttelse av dataen, sekker er ikke alltid det man setter mest forsiktig fra seg. iallefall ikke jeg.. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har en sekk fra Case Logic, er usikker på modellbetegnelse, men er veldig fornøyd med den. God plass og beskyttelse for laptop, samt plass til en del skolebøker. Har brukt den i nesten to år, og den er så god som ny. Den var genial da jeg studerte på NITH, plass til både laptop og en del store bøker. Er også et eget lite rom foran med plass til skrivesaker, discman og andre småting. Også ser den ganske pen ut også! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har en "Curtis" sekk fra Smart Club. En helt genial sekk. Utallige mange rom, god beskyttelse av datamaskinen og man har plass til svært mye annet i tillegg. Den er god å bære og er meget solid og slitesterk. Annbefales hvis du ikke har for stor datamaskin. Betalte 800kr tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå