Joachim_F Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kamphanene fra de to seriene møtes i hvert sitt spill. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Må si at dette virker veldig spennende! Og at to rivaler som Capcom og Namco skal gjøre noe slikt "sammen" ser jeg også på som positivt. Ikke bare er det ganske revolusjonerende at det skjer i spillbransjen, men det vil også presse utviklerne til å gjøre sitt beste. Gleder meg! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ser greit ut,men liker ikke den SF stilen,tekken skal ikke være slikt sf stil. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jeg er ikke så glad i slåssespill, men dette høres utrolig tøft ut. Jeg har spilt nok Street FIghter II og Tekken 2/3 til å kunne kjenne igjen flesteparten av slåsskjempene. Bare tenk på alle duellene man kan gjennomføre: Guyle VS Paul Ryu VS Kazuya Akuma VS Heihachi Zangief VS Kuma Osv osv osv. Endret 26. juli 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå