Øystein.F. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Den kollektive fascinasjonen for gresk mytologi og historie har ingen ende. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Auda, det "Fiendane kjem i store flokkar" bildet såg nesten ut som det var tatt fra PS2 eller noe...makan til stygge skygger og detaljer! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 PS2? Det så nå ut som nextgen konsollene det der. Stygge skygger er det på selv de vakreste konsollspill. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Stor fan av Iliaden OG Dynasty Warriors-serien, sånn sett skulle dette være midt i blinken, men det at det er en vestlig utvikler gir meg visse reservasjoner. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Grafikken var faktisk utrolig stygg. Props for at dem gir ut virkelige bilder, men det så virkelig ikke bra ut. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Enig i det. Dette er ikke nestegenerasjons-grafikk i det hele tatt og jeg ville gjettet på at det var til PS2 om jeg ikke visste bedre. Man får bare håpe at disse bildene på ingen måte er representative for the endelige produktet. Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Enig i det. Dette er ikke nestegenerasjons-grafikk i det hele tatt og jeg ville gjettet på at det var til PS2 om jeg ikke visste bedre. Man får bare håpe at disse bildene på ingen måte er representative for the endelige produktet. Helt enig, Spartakus. Veldig mange grove linjer, flate teksturer og generelt sett B-preg på dette her ut ifra bildene men det kan jo være et tidlig utkast? Dog PS2 er vel å overdrive noe. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 PS2? Det så nå ut som nextgen konsollene det der. Stygge skygger er det på selv de vakreste konsollspill. Du er jammen "heldig" å ha så dårlig øyner at du synes det der ser ut som "nextgen"....eller sitter du enda med en Sega Genisis kanskje? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Er ikke det på tide å kalle det currentgen? eller ikke nevne det i det hele tatt?! vært kallet nextgen i over 5 år nå og det er på tide å gravlegge det utrykket for denne generasjonen. Grafikk er ikke alt i et spill så jeg håper gameplay gjør opp for dårligere grafikk. Endret 15. mars 2011 av Stormwolf Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 De nyere trailerne ser mye bedre ut. Og spillet er her snart. Det låner forøvrig så mye fra Troy-filmen at jeg er overrasket over at det ikke er et søkssmål her, med mindre man har betalt for lisensen. Enhver som har sett filmen kan se at mange hendelser, replikker og karakerdesign er som tatt rett ut av den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Interessant. Er litt delt i min mening av slike spill, mest fordi de i aller høyeste grad er spillbare, minst fordi de aldri klarer å levere en historie som fenger noe særlig. Derfor er det den det står på for dette spillet for min del. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Regner med en brukbar Arkade/HackNSlash opplevelse, skal vel prøves ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nå er både Iliaden og Aneiden rimelig solid festet som public domain, så at en framstilling i ett medium deler replikker og hendelser med en annen framstilling er ikke akkurat sjokkerende. Dynasty Warriors er en forresten en utmerket guilty pleasure, så dette blir sikkert grei underholdning ... Men neppe noe man plukker opp på release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå