Kakkoii Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Street Fighter og Tekken kombinert! Dette samarbeidsprosjektet til Capcom og Namco kan bli fantastisk. Håper ikke ventetiden blir lang. Eneste som bekymrer litt er at det sies at kontrollen er som Street Figher. Håper de ikke forandrer for mye på oppsettet til Tekken-karakterene. Videoklipp: http://gamevideos.1up.com/video/id/30596 Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Fra eventhubs.com : "Street Fighter vs. Tekken will be available on the PlayStation 3 and Xbox 360. The two teams behind the project started talking about making a game like this a year ago. Also, Namco will be developing Tekken vs. Street Fighter, a different game with Namco developers heading the project." Ser altså ut til at vi får to forskjellige versjoner, SF vs. Tekken vil få en spillestil nærmere SF IV, mens Tekken vs. SF. vil spilles mer som Tekken. Kan faktisk bli ganske kuli dette, både Capcom og Namco Bandai vil nok stå på for å imponere når disse to kampuniversene endelig møtes til dyst Endret 25. juli 2010 av Couchfighter Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Veldig snedig gjort at de lager to versjoner med hver sine kontroller oppsett Lenke til kommentar
KingSizedOnionBread Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Har hørt at spillet skal bruke samme motor som Street Fighter 4 og Super Street Fighter 4. Likte konseptet med tag team ultra, kansje det mest interessante nye med spillet IMO. Tekken karakterene utifra demonstrasjonen ser ut til at de har blitt bra overført til et 2D miljø. Som en fighting spill junkie kan jeg ikke annet enn glede meg Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ser meget intressant ut, og at det kommer 2 versjoner var i seg selv ganske genialt. Tekken elskere vil jo for det meste ha Tekkenspillestilen.. Men for min del går nok for Street Fighter-spillestilen. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Nevermind Endret 26. juli 2010 av Wangen Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kjøpte spillet for en liten stund siden. Liker ikke tag-systemer, men synes Capcom har gjort en nokså god jobb med de karakterene jeg liker å spille med på Tekken Namco kommer med en versjon med deres slosspillmotor også Prøver å velge en god blanding av Street Fighter-karakterer og Tekken-karakterer. Interessant at de har tatt med Poison, han har en litt interessant historie bak seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå