mohseni Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har et problem: av en eller annen grunn så skjer det noe merkelig på min datamaskin og jeg vet ikke hva det kan være, men det som skjer er: som om man trykker på alle tastene på tastaturet på en gang, som resulterer til at startmenyen spretter opp, og diverse programmer kjøres, uten at jeg trykker på ett eneste tast. dette er merkelig og meget irriterende, så jeg lurer på om noen vet hva det kan være? håper noen kan hjelpe. på forhånd takk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har opplevd dette selv, når jeg trykket f.eks på s så kom ett lite vindu opp, irriterende når man sitter på mirc. Løsningen er bare å restarte, i allefall i mitt tilfelle. For det virker som om det blir noe krøll på hvordan maskinen tolker signalene fra tastaturet. Men det skjer ikke ofte Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 noen ganger får jeg engelsk tastatur i mirc... gud så irriterenes... (må restarte mirc og greier ) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Noen ganger får jeg dritt under neglene når jeg har surfet i for mange timer i strekk. Irriterende... Vær så snille og lag litt mer informative topicer! Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 har et problem: av en eller annen grunn så skjer det noe merkelig på min datamaskin og jeg vet ikke hva det kan være, men det som skjer er: som om man trykker på alle tastene på tastaturet på en gang, som resulterer til at startmenyen spretter opp, og diverse programmer kjøres, uten at jeg trykker på ett eneste tast. dette er merkelig og meget irriterende, så jeg lurer på om noen vet hva det kan være? håper noen kan hjelpe. på forhånd takk Tja.. hvis du har et trådløst tastatur, er mulige årsaker: - Dårlige batterier - Tildekket mottaker - Konflikt med andre PC'er - Kontrolltaster har hengt seg opp. (Løses ved å trykke på tasten som har hengt seg opp) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Windows (eller BIOS, eller noe annet) oppfatter en gang i blant at en tast er trykket ned når den ikke er det, f.eks. Windows tasten. Det vil resultere i at når man skriver en 'e' starter explorer, en 'r' kommer Run boksen fram osv. Det hjelper å trykke på tasten en gang, da oppfatter vel problemkilden at tasten ble sluppet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå