VEH_InnleggNO Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Den neste tilleggspakken byr på et gjensyn med Liara. Les hele saken Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Wo-hoo! Min blåhudete teppetyggervenninne is back Min Frk. Shepard approves of this. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dette skal bli bra greier! Alle mine karakterer i Mass Effect 1 feide over Liara. Lenke til kommentar
O:C:G Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Gleder meg syykt til dette, har en all-out paragon save fra enern jeg blir til å bruke i denne DLCn. Skal bli spennende å endelig se hva som kanskje har skjedd/skjer med Liara fremover. Lenke til kommentar
DudeDude Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Gleder meg! Har ikke giddet meg til å kjøpe noe sånn poeng til å kjøpe rustning og sånn. Men det er vel et oppdrag som er gratis er det ikke? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Sånn som jeg forstår det er det slik at Liara kun blir med på denne lenken av oppdrag, og hun vil altså ikke slå seg sammen med Shepard for godt. I tillegg er det en del nye våpen på bildene, men en BioWare utvikler har allerede bekreftet at disse ikke vil bli en del av tilleggspakken. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg er så drittlei dlc'er.. gi meg en skikkelig pakke med mange timer spilling. ikke bare to raske timer som koster rundt 4EURO. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Elsker at det blir flere eventyr med Liara, men jeg lurer på om det at jeg har lest tegneseriene ødelegger litt for opplevelsen av denne pakken. Tegneseriene handler tross alt om Liara sin jakt på Shepard sitt lik og Shadow Broker. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hadde vært bra hvis det hadde hatt multiplayer, men sjangsen for at det skjer er vel liten... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) hadde vært så utrolig latterlig awesome hvis hun ble gravid. Jeg kan se det for meg: Renegade-valget ville vært å overtale henne til å ta abort. Eventuelt Falcon Punch^^ Endret 1. august 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Asarier har vel neppe uhell på den måten - you know, med hele telepatisex-opplegget, så velger de vel selv når de vil sette i gang med hele parthogenesisgreien. Endret 1. august 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ja? Jeg sa ikke det trengte være et uhell. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Åh, sånn. Tilsvarende "JADA JEG GÅR PÅ PILLEN HEHE"-metoden. Jeg ser for meg at man fort kunne vært uheldig med Ashley, dersom man valgte henne. Prevensjonsmidler er kanskje ikke med i standardutstyret til en Alliance Marine. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ugh, Ashley... skulle ønske jeg kunne ditcha både henne og Kaiden på Virmire :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå