HerrGhost Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei. Har egentlig aldri hatt lyst på en DS før nå. Kom en lyst jeg aldri har hatt før Lurer derfor på om jeg skal kjøpe DS eller DSi, og hva er forskjellen. Kan man spille DS spill på en DSi? Takker for svar. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor ikke vente på 3ds? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Har den noen andre funksjoner enn 3D? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Nye og bedre spill? Støtte for flere funksjoner? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvis du ikke skal vente på 3DS, og ikke skal spille GBA-spill på den, så er det ingen grunn til å kjøpe noe annet enn en DS XL, med mindre du vil ha minst mulig skjerm da. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvis du ikke skal vente på 3DS, og ikke skal spille GBA-spill på den, så er det ingen grunn til å kjøpe noe annet enn en DS XL, med mindre du vil ha minst mulig skjerm da. I noen tilfeller blir en XL for stor, spesielt hvis du skal ha den med deg i lomma. Kan også merkes at siden XL har større skjerm, men med samme oppløsning så blir bildet noe mer kornete iforhold til en DSi. Uansett, skaff deg en DS Lite, DSi eller DSi XL nå hvis du har mulighet til å skaffe deg en 3DS senere igjen. Hvis du ikke har råd til å kjøpe begge da burde du heller vente til 3DS kommer (Senest mars). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Ble en XL gitt, med super mario 64. Noen andre spill som kan anbefales? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Pokémon Platinum og Heart Gold/Soul Silver kan jeg anbefale hjertevarmt. Hvis du ikke har noe forhold til Gold/Silver fra GameBoy-eraen vil jeg tro du får mer ut av Platinum. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 New Super Mario Bros!! det beste jeg har spilt på DS, og Mario Kart DS Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Er bare å ta seg en tur på metacritic og gamer sine anmeldelser for å få ideer til kjøp. DSen er spesielt god på pek og klikk/historie spill, men er så mye annet godt til den og. De to ally nevner likte jeg godt og ja, og bowers inside story er veldig bra og. Endret 25. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Vil anbefale Professor Layton and the Curious Village om du liker gåtespill. Det er et veldig sjarmerende spill med god grafikk og mange varierte gåter. Det har en fin historie også, og jeg må innrømme at jeg fikk et lite gisp på slutten. Professor Layton and Pandoras Box er også bra, men personlig likte jeg det første spillet best. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Zelda Spirit Tracks og Dragon Quest IX hvis du er fan av rpg. MarioKart er et must hvis du har venner med DS. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg har Nintendo DSi XL med Pokemon SoulSilver og Legend Of Zelda Spirit Tracks, anbefales!! Er storfornøyd sålangt Min gamle DS Lite blir nok aldri spilt på mer siden den er så liten Endret 25. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) hadde uten tvil gått for XL, har spilt litt på den selv og er ikke enig i hva zoqiet sier, syns det ikke var noe kornete/pixler i det hele tatt, ikke er den for stor eller.. anbefaler deg og teste: pokemon soul silver/heart gold, zelda phantom of the hourglass, zelda spirit tracks, bowser`s inside story (genialt "rpg" spill) og kansje heroes of mana Endret 25. juli 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
KingSizedOnionBread Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Om du liker spennende historier og mysterium kan jeg på det varmeste anbefale Phoenix Wright Ace Attorney serien. Historien er god og karakterene likendes, og ikke minst mye humor. Andre anbefalinger: The World Ends With You ( Svært unikt JRPG uten like ) Mario & Luigi : Bowser's Inside Story ( Så mye som et JRPG Mario spill. Masse sjarm, artig kampsystem og humor.) Pokémon Platinum ( Liker du Pokémon er dette et must, beste spillet i serien IMO) New Super Mario Bros. ( Klassisk Mario spill med facelift og nye power ups) Advance Wars Dark Conflict ( Strategispill som er Wi Fi kompitabelt) Professor Layton Serien ( Som sagt av nouse4aname perfekt om du liker brainteasers og flotte animasjonssekvenser) GTA: Chinatown Wars ( Minner litt om klassisk GTA. Masse oppdrag, god replay value og rett og slett bare artig spill.) Håper du finner noe du liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå