Gå til innhold

Medal of Honor Airborne, "forsvinner" under instalasjon

Anbefalte innlegg

Hei, eg satt her og grodde youtube eine kvelden og kom over noko gameplay fra MoHA. Så eg fant fram spelet og tenkte å prøve det på ny. når eg hadde skreve inn CD-Key og valgt instalasjons språk så kommer den velkjente ruta "Forbreder instalasjon" og når den er ferdig og har gått vekk........ så skjer det ingenting... nix, zero, nada..

Så eg lure då på om det er nokon andre folk som har hatt/har same problemet?

Har Win7 64x Home Premium, hvis det har noko med saken å gjer.

NB: Eg fekk instalert spelet på laptopen(Bærbar PC) min, som også har samme OS. Men spele nektar å instalere på desktopen(Stasjonær PC).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette på EA sine support sider:

If you are trying to install Airborne with an Nvidia graphics card and are receiving any error messages or crashes please follow these steps:

Go to the control panel, open Add / Remove Programs and scroll down to Nvidia PhysX Engine.

Click on the Change/Remove button.

After that uninstalls, return to game installation.

After game accepts CD key, install any 7 series version of the Nvidia PhysX Engine.

After the game successfully installs, you can then update your Nvidia driver to the most current version

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, eg satt her og grodde youtube eine kvelden og kom over noko gameplay fra MoHA. Så eg fant fram spelet og tenkte å prøve det på ny. når eg hadde skreve inn CD-Key og valgt instalasjons språk så kommer den velkjente ruta "Forbreder instalasjon" og når den er ferdig og har gått vekk........ så skjer det ingenting... nix, zero, nada..

Så eg lure då på om det er nokon andre folk som har hatt/har same problemet?

Har Win7 64x Home Premium, hvis det har noko med saken å gjer.

NB: Eg fekk instalert spelet på laptopen(Bærbar PC) min, som også har samme OS. Men spele nektar å instalere på desktopen(Stasjonær PC).

det samme skjer med meg, det er skigeligt irriteranes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...