Gå til innhold

Stasjonær pc til Wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så denne pcen klarer og kjøre musikk World of warcraft og mer uten å lagge eller er det bare så vidt den klarer og kjøre world of warcraft jeg trenger svar jeg har alltid vert uheldig med mitt pc kjøp når jeg skal spille world of warcraft. :D svar fort plis. :D

Lenke til kommentar

så denne pcen klarer og kjøre musikk World of warcraft og mer uten å lagge eller er det bare så vidt den klarer og kjøre world of warcraft jeg trenger svar jeg har alltid vert uheldig med mitt pc kjøp når jeg skal spille world of warcraft. :D svar fort plis. :D

Ja den kan sikkert klare både musikk, World of Warcraft og flere programmer oppe på en gang uten noe hakking og lag. Den har 8 GB DDR3 RAM som burde holde i massevis. 1 GB skjermkort og prosessoren har 2,8 GHz frekvens, 6 MB cache

(og 4 kjerner om jeg ikke tar feil). Er ikke veldig kjent med AMD prosessorer. Men jeg er veldig sikker på at den pc-en holder i massevis til det du skal bruke den til :)

Endret av Angel
Lenke til kommentar

umm... eg ville ikkje kjøpt den pcn vist du berre skal bruke den til WoW og musikk.... kjøp ein billigare pc, WoW stiller ikkje så høge krav til maskinvare.

her er systemkrava for WoW

Windows XP, Windows Vista or Windows 7 (32- & 64-bit supported)

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 1500+ 1300 MHz

512 MB or more of RAM (1 GB for Vista Users)

32 MB 3D video card with Hardware T&L or better

15 GB free HD space

1× DVD drive

Broadband Internet connection

denne pcn her ville haldt i massevis! http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=363742

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...