Gå til innhold

Kjøpe Tom Clancy`s HAWX PS3

Gjest medlem-239413

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-239413

God kveld god kveld!

Jeg er svært interessert i å kjøpe dette spillet, om noen vil selge et til meg eller vet om en nettbutikk som selger dette fremdeles.

Har lett over alt uten å finne noen butikker som selger dette spillet fremdeles.

Spillte det en del på pc-en da det kom ut, og nå er det på tide å få kjørt gjennom det på ps3-en før HAWX 2 kommer i høst.

Så dersom noen har tips eller vil selge dette spillet til meg, blir jeg evig takknemlig! smile.gif

ta kontakt på ##fjernet epost## eller post her dersom du kan hjelpe meg.

Kun seriøse henvendelser takk.

Endret av medlem-239413
Fjernet epost-adresse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld god kveld!

Jeg er svært interessert i å kjøpe dette spillet, om noen vil selge et til meg eller vet om en nettbutikk som selger dette fremdeles.

Har lett over alt uten å finne noen butikker som selger dette spillet fremdeles.

Spillte det en del på pc-en da det kom ut, og nå er det på tide å få kjørt gjennom det på ps3-en før HAWX 2 kommer i høst.

Så dersom noen har tips eller vil selge dette spillet til meg, blir jeg evig takknemlig! smile.gif

CDON får det inn innen et par dager ser jeg: CDON - HAWX

Hvis ikke foreslår jeg (hvis du har mulighet) til å sjekke bruktspill avdelingen til Gamestop, Game osv. for der kan det hende du kommer over det for en billig penge.

Kan nesten garantere at Gamestop har det som bruktspill smile.gif

Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

God kveld god kveld!

CDON får det inn innen et par dager ser jeg: CDON - HAWX

Hvis ikke foreslår jeg (hvis du har mulighet) til å sjekke bruktspill avdelingen til Gamestop, Game osv. for der kan det hende du kommer over det for en billig penge.

Kan nesten garantere at Gamestop har det som bruktspill smile.gif

hei igjen ja.

takker for tipsa! skal uansett få tak i dette spillet. smile.gif har sjekket to butikker på gamestop i bergensområdet, men har enda ikke funnet det.

men jakten fortsetter helt til spillet ligger i postkassa. Av erfaring så vet jeg å huske at jeg har bestillt eldre spill over nettet, som sier at di får det inn om noen dager, så blir det bare utsatt hele veien på når di får det inn i butikken, så vet ikke om jeg skal bestille det.

har blant annet vært i kontakt med lefdal i dag, og di sier så lenge jeg kommer fysisk ned i butikken så kan jeg bestille det gjennom di. Virker rart at det ikke gjekk ann å bestille det per e-post, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...