Replicant Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva kan være feil når pc`en min sånn plutselig bestemmer seg for å reboote. Det virker som om det skjer helt på måfå, noen ganger rebooter den i spill, andre ganger når ingen programmer kjører... Noen som vet råd? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Heisann Spontan reboots skyldes ofte at du har for svak PSU (strømforsyning) i din maskin. Hvor stor er PSU'en og hva er spec's på PC'en ? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det skjer akkurat det samme med meg. *sint* da gjelder det cpu'n tror jeg. Lenke til kommentar
Replicant Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Strømmforsyning: 300W CPU: AMD XP 2400 GPU: ATI Radeon 9500 RAM: 380mb sd Hovedkort: MSI K7T Turbo 2 Jeg slet med for svak strømforsyning en gang, men da reboota den ikke, da slo den seg helt av slik at jeg måtte dra ut kontakten i 10 sek før jeg kunne starte om igjen. Kan da en svak strømforsyning reboote? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 prøv å skru av slå av pc automatisk så skal det kåmme en blåskjerm der det står hvorfor den skrues av. Så poster du det som står hær så kanskje vi kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kan skyldes varme også. Ingen overklokking på gang? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Evt. overklokking, skjermkortdriver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå