Øystein.F. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er snart tid for å filetere zombier med serveringsfat. Nam! Les hele saken Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gleder meg sykt til dette! Flerspiller delen tror jeg blir knallbra Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper det har fikset kontrollene. 1en er grusomt dårlig, særlig når det blir intenst og du skal sikte med skyte våpen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper dette blir bra. Gleder meg til å drepe massive mengder med zombier på pc'n i oktober. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gleder meg! Synd det ikkje er nevnt noko i artikkelen om systemet med bøker for auka varigheit på gjenstandar er vidareført. Det var jo nesten påkrevd med dei fem bøkene som virka på skateboard og motorsag i enaren... Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har Dead rising liggende her, har ikke begynnte engang Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Er det noen triks til å drepe de kriminelle i bilen som befinner seg i parken? De kommer tilbake hver kveld jo! (Snakker om DR 1) Endret 22. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det noen triks til å drepe de kriminelle i bilen som befinner seg i parken? De kommer tilbake hver kveld jo! (Snakker om DR 1) Du kan trygt ignorere dei, med mindre du har skikkelig lyst på maskingeværet... Drep skyttaren først hvis du skal ha det. Etter det eg kan huske fins det ingen måte å få dei til å slutte å respawne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Det var dumt. Er jo umulig å lede folk du redder igjennom parken. Endret 23. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Eg var ein av dei som bytta vekk Dead Rising, fordi det var så latterleg frustreande - og til tider vanskeleg. Vonar at toaren er litt meir open, og tilgjengeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå