VEH_InnleggNO Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Neste del av serien har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Rettet det opp. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 De forrige spillene i serien var iallefall underholdende i massevis! Gleder meg. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Dette ser gøy ut! Jeg digger både Strategi spill og RPG spill, og som det står, er det en blanding, så dette blir et av spillene jeg kanskje kommer til å kjøpe til høsten Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 YES YES herlig! Elsker spellforce spillene men for å være ærlig, eldres de ganske dårlig. Det er slitsomt å spille med så lav oppløsning i disse dager. Kombinasjonen av rts og rpg er fantastisk. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 ikke bare jeg som liker rts + rpg ser jeg Kan anbefale fallout 3 med Real Time Settler modden mens dere venter på spellforce. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå