tidus2k4 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er godt fornøyd med kjøpet, for det var en utrolig bra opplevelse. Det eneste man kan klage på, er vel at det er veldig fort over Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 For de som vil ha noe lignende mens de venter, test ut Closure. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Fullførte Limbo igår kveld på ca. 3 timer. Er enig i at det er et bra spill, og at presentasjonen er fantastisk. Det jeg derimot ikke likte var at spillet gikk fra skog og villmark til langt mer urbane miljøer. Jeg tenker spesielt på den siste delen av spillet som bestod av svært urealistiske gåter med knapper som snur tyngdekraften på hodet, bygninger som dreier seg rundt sagblader uten mål og mening, osv. Slutten av spillet ville også hatt en mye større effekt på meg, hadde spillet hatt en annen tittel enn Limbo. Jeg var så uheldig at jeg leste informasjonen om spillet som sto på Xbox Live idet jeg lastet det ned. Der står det nemlig ganske eksplisitt hva spillet dreier seg om, og hvorfor spillet heter det det gjør. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Testa demoen her om dagen og må vel si det ikke leverte helt, ser bedre ut på bilder en i virkeligheten... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Synes spillet er helt genialt jeg. Enkelt og veldig solid gameplay, fantastisk stemning og nydelig grafikk. Og prikken over i-en er de utrolig kreative og ganske vanskelige gåtene. Lengden er kort, tok vel 3-4 timer å fullføre, men samtidig synes jeg det er nok. Hadde dette spillet vart i 8-10 timer hadde jeg nok blitt lei av alt som gjør dette spillet så bra som det er. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://twitpic.com/2mxote Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fantastisk!. Lenge siden jeg fikk så store frysninger av et spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fullførte Limbo igår kveld på ca. 3 timer. Er enig i at det er et bra spill, og at presentasjonen er fantastisk. Det jeg derimot ikke likte var at spillet gikk fra skog og villmark til langt mer urbane miljøer. Jeg tenker spesielt på den siste delen av spillet som bestod av svært urealistiske gåter med knapper som snur tyngdekraften på hodet, bygninger som dreier seg rundt sagblader uten mål og mening, osv. Slutten av spillet ville også hatt en mye større effekt på meg, hadde spillet hatt en annen tittel enn Limbo. Jeg var så uheldig at jeg leste informasjonen om spillet som sto på Xbox Live idet jeg lastet det ned. Der står det nemlig ganske eksplisitt hva spillet dreier seg om, og hvorfor spillet heter det det gjør. Jeg likte den siste biten veldig godt, nettopp fordi den forsterket følelsen av at dette ikke var noe virkelig eventyr men heller en fantasi, drøm eller noe lignende - og det gjorde det hele enda sterkere på en måte, fordi jeg da fabulerte for meg selv om hva som hadde skjedd og hvordan gutten hadde havnet i limbo. Men jeg må si jeg ikke skjønner bæret av spillets achievements ^_^ Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 jeg har for tiden startet en Let`s play av dette spillet for de som er interresert i dette. Den er på norsk, føles at det allerede finnes for mange på engelsk. Si hva dere mener: Episode 1: http://www.youtube.com/watch?v=ColI2ytyIO0 Episode 2: http://www.youtube.com/watch?v=9RqnlQOAjYw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå