Gå til innhold

Microsoft Outlook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper at det ikke er mulighet for dette i outlook, siden det er litt suspekt. Tør jeg spørre hva motivene dine er?

Hvis du leser litt om temaet, søk på google, så finner du sikkert ut hvordan du kan kommunisere "manuelt" med en epost-server, og sende epost på den måten. Vær obs på at det fortsatt er lett å spore eposten tilbake til serveren selv om du endrer avsender. Sansynligvis finner du aldri en server som lar deg sende mail uten å ha en konto der/logge deg inn, så de er det enkelt å se hvor mailen kommer fra...

Lenke til kommentar
Gå inn på å endre e-postkonto. Under brukerinformasjon kan du skrive inn en annen e-postadresse. Det er denne som kommer opp som avsender adresse.

Men, som sagt tidligere. Så er ikke dette heller bombesikkert.

Takk, takk! Fant ut av det like før beskjeden din tikket inn! Motivet er bare at jeg ikke alltid vil spre min primære adresse rundt om!

Lenke til kommentar

Hei.

Leste for en stund siden at en kunne bruke <at> eller <alfakrøll> i stedenfor @. Da ville det bli vanskeligere for de som har søkerprogrammer som søker etter gjennlagte e-post adresser på nettet å finne disse. Har ikke forsøkt dette, så hvet ikke om det funker. En kan jo også ha en "alias" e-post adresse som en kun bruker når en må legge igjen adressen sin.

gogel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...