Skylake Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hva skal jeg velge ? Er 15 år- PSN knekten95 XBL knekt95 Endret 19. juli 2010 av IINsAnE SCoPE xX Lenke til kommentar
Archie_InnleggNO Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg personlig ville ha kjøpt Galaxy S, friere brukersystem, kan brukes som wi-fi ruter, mobilt bredbånd, pent nok design. MEN det er min personlige mening. iPhone 4 ser også veldig bra ut, men jeg syntes at apple håndterte problemet med antenne dekningen såpass dårlig at jeg utelukker å kjøpe den. Apple generelt er design produkter, og jeg synes rett og slett det blir for dumt å løse en åpenbar antenne feil med en gummiholder rundt. Lykke til, du blir nok fornøyd uansett hva du ender opp med Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg personlig ville ha kjøpt Galaxy S, friere brukersystem, kan brukes som wi-fi ruter, mobilt bredbånd, pent nok design. MEN det er min personlige mening. iPhone 4 ser også veldig bra ut, men jeg syntes at apple håndterte problemet med antenne dekningen såpass dårlig at jeg utelukker å kjøpe den. Apple generelt er design produkter, og jeg synes rett og slett det blir for dumt å løse en åpenbar antenne feil med en gummiholder rundt. Lykke til, du blir nok fornøyd uansett hva du ender opp med Jeg ville også gått for Galaxy: 4 tommers super amoled skjerm, skjermen føles veldig levende itilegg til det så digger jeg måten man kan skrive tekst meldinger på galaxy, med swipe kan man skrive sms 30% raskere enn på iphone. Endret 19. juli 2010 av MobilMAN Lenke til kommentar
Bilael_InnleggNO Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg vil si Galaxy S er det beste valget. Argumentene er som alltid: skjermen, hardware og software. Avhengig av hvor du kjøper den er den også noe billigere enn Iphone Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Og hvor er den billigste plassen å kjøpe en Galaxy S fra nå?? Ett kjapt søk på Hardware's prisguide sider Ludo Megastore eller MPX.no, men den ligger jo fortsatt på rundt 4.600,-. Er det noen som vet om noen steder/sider som selger den billigere?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg ville valgt iPhone 4, verdens mest populære gjenstand... Designet er helt sykt,teknologien er syk og det er så mye kule spill og programmer at du kommer til å ha noe nytt å kult å leke med hver dag til du er ca 25år. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 De Larzen sa en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå