TE_Andersen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi går tilbake til røttene med ren og skjær underholdning. Les hele saken Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har aldri prøvd dette eller det første, men hørte mye om det. Flott anmeldelse! Fikk meg til å ville lese hele greien Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Mye av fettet det snakkes om savner jeg fra den første. Mounts, byer, random encounters etc. Uansett er dette mye bedre på puzzle siden. Jeg liker å føle at en god del handler om flaks i større grad her enn hva det gjorde i den første (cheating AI achievement? ) Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Godt å se at annmelder klarer å sette seg inn i spillet å se hva dette virkelig er verdt. Jeg druknet i 1ern, og dama skjønte ikke hvorfor det skulle være så gøy å matche 3 og 3...4 og 4 ect. Det skjønte jo forsåvidt ikke jeg heller , men gøy var det. Og 2ern er minst like morro som 1ern. Savner muligheten til å fange random dyr, mounts, team member bonuses (ikke bare skills) og litt småting. Siege var også fett. Samtidig som å lete etter runer var ganske morro. Men 2ern virker mye større enn 1ern. Anyway, godt spill! Ett must om du pleier å spille litt før du skal sove Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg kjøpte Puzzle Quest en dag jeg var hjemme fra jobb i fjor, og spilte det ganske hyppig en god stund. Et veldig morsomt spill, dessverre sitter jeg fast på siste bossen som druide. Ser ikke bort i fra at det blir et kjøp av dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå