Gå til innhold

Spotify "sjefslister"

Error

Anbefalte innlegg

"Sjefslister" (ala P3) er jo veldig populært på radio, så jeg tenkte muligens at det samme konseptet kunne fungert på et forum.

For de som ikke er kjent med begrepet så er en sjefsliste en liste som består av tre forskjellige låter. Sjefslistene som spilles på radio er ofte "superhits", men de trenger absolutt ikke å være det.

Så, lag en playlist på tre låter (som du liker veldig godt, eller som du synes passer godt sammen eller noe annet) i Spotify, og del linken!

Jeg starter: Sjefsliste 18.07.10

Dette er de tre sangene jeg har hatt mest dilla på i det siste. Enjoy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan selvfølgelig komme med flere sjefslister (ellers vil jo tråden dø ut rimelig kjapt), så lenge man venter en liten stund mellom hver. Og enda en ting som jeg ikke vet om kom godt nok frem i førstepost. Låtene trenger ikke være de du hører mest på for tiden. Det jeg hadde syns var best av alt var hvis noen kom med en sjefsliste som besto av tre veldig ukjente låter som du likte/liker. Utvide "horisonten" er jo det jeg (og sikkert mange andre) ønsker mest ;)

Slenger på en liste til i farta: Indie-sjefsliste

Er ikke helt sikker på om MGMT fortsatt er "indie", men de var det i alle fall før.

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...